Google Translator

 

O akcesoriach

 

Jak dobrać rozmiar filtra do obiektywu?

(Ta zasada dotyczy: okrągłych filtrów fotograficznych, osłon przeciwsłonecznych "tulipan", redukcji filtrowych, soczewek makro oraz dekielków.)

Okrągły filtr fotograficzny wybiera się wg średnicy obiektywu, do którego ma być przykręcony. Na każdym obiektywie jest zaznaczona średnica gwintu filtrowego (najczęściej jako nadruk fi "?" wokół przedniej soczewki). Nakręcane filtry muszą mieć taką samą średnicę jak obiektyw (np. filtr 58mm do obiektywu o średnicy gwintu 58mm, 52mm do obiektywu ?52mm etc.). Jeżeli nie znajdujesz danych o średnicy na obiektywie, sprawdź w jego instrukcji.

Ważne: Podczas kontaktu ze sklepem zawsze podawaj średnicę nakręcanych akcesoriów - to wystarczy. Sama nazwa, rodzaj obiektywu lub ogniskowa uniemożliwiają dobranie akcesoriów na gwint!

 

Jak dobrać akumulator/ładowarkę do posiadanego sprzętu?

Jeśli posiadasz oryginalny akumulator, wyjmij go z aparatu/kamery. Sprawdź symbol, który na nim widnieje. Razem z marką tworzą pełną nazwę akumulatora lub ładowarki (np. Canon BP-511, Nikon EN-EL3e, Olympus LI-42b, Sony NP-FH50 etc.).

Ważne: Podczas kontaktu ze sklepem zawsze podawaj pełną nazwę akumulatora/ładowarki. Sam model aparatu lub kamery uniemożliwia dobranie akcesoriów zasilających!

 

Czym różni się zamiennik od podróbki?

Zamiennik to produkt funkcjonujący tak samo jak oryginał i posiadający te same lub podobne - często lepsze - parametry, a jednocześnie niższą cenę. Jest w 100% bezpieczny dla dedykowanego sprzętu, firmuje go producent danego zamiennika. Dzięki temu nie są ponoszone koszty promocji, reklamy etc., a produkt zemienny "broni się" dużo lepszym stosunkiem jakości do ceny.

Podróbka to produkt, który ma udawać oryginał, ale nim nie jest: nieuczciwy sprzedawca lub producent kopiuje nalepki, hologramy, opakowania oraz wykorzystuje logo występujące na oryginałach i wprowadza w błąd kupującego (nabywca złudnie myśli, że otrzymuje pełnowartościowy produkt, np. przez podobną do oryginału cenę). Podrabianie produktów jest nielegalne, a dodatkowo podróbki nie gwarantują bezpieczeństwa użytkowania.


Pamiętaj! Firma E-TRADE oferuje wyłącznie wysokiej jakości zamienniki: zapewniamy pełną funkcjonalność oraz bezpieczne i długotrwałe korzystanie z akcesoriów fotograficznych.

 

 

Nasze marki

 

LENSSO

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marki LENSSO. W jej ofercie znajdują się głównie filtry fotograficzne (ochronne UV i polaryzacyjne kołowe) oraz konwertery i osłony przeciwsłoneczne.
LENSSO jest odpowiedzią na potrzeby tych entuzjastów fotografii, którzy poszukują dobrych i jednocześnie tanich akcesoriów fotograficznych. LENSSO łączy wysoką jakość i atrakcyjną cenę, dzięki temu umożliwia amatorom rozwijanie swojego hobby i doskonalenie warszatu bez uszczerbku na domowym budżecie. Szeroka gama produktów pozwala optymalnie wybrać akcesoria kompatybilne z posiadanym sprzętem.

 

FORMAX

Akcesoria zasilające marki FORMAX to ciągle udoskonalane akumulatory i ładowarki z segmentu zamienników oryginalnych "firmówek" znanych producentów. Produkowane z dużą precyzją zapewniają stabilną i długotrwałą pracę w każdych niemal warunkach.
Akumulatory FOMRAX wyposażone są w mocne i trwałe ogniwa bez efektu pamięci. Ładowarki FORMAX, w przeciwieństwie do oryginałów, posiadają wtyczki do ładowania z gniazdka samochodowego - to daje pełną mobilność podczas robienia zdjęć. Akcesoria zasilające FORMAX dzięki doskonałej funkcjonalności i płynnej pracy sprostają wymaganiom każdego fotografa - amatora i profesjonalisty.

 

 

Procedury zwrotu i reklamacji

 

Jak skorzystać z prawa do zwrotu?

Przypominamy, że prawo do zwrotu przysługuje wyłącznie konsumentom (Klientom, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej i dokonują zakupów na paragon).
Jeżeli którykolwiek z zakupionych poprzez sklep internetowy E-TRADE Produktów nie spełnia Państwa oczekiwań, a posiada oryginalne opakowanie i nie nosi żadnych śladów użytkowania, można taki Produkt zwrócić do Sklepu na własny koszt.

Należy wykonać poniższe czynności:

  • poinformować Sklep drogą mailową lub telefoniczną o zamiarze zwrotu
  • pobrać formularz odstąpienia od umowy dostępny TUTAJ, wydrukować i wypełnić czytelnie (najlepiej drukowanymi literami) lub napisać taki sam odręcznie
  • zapakować zwracany Produkt wraz z paragonem oraz formularzem
  • dostarczyć powyższe rzeczy osobiście do Sklepu lub dobrze zabezpieczyć i nadać przesyłkę
  • czekać na zwrot pieniędzy (równowartość zwróconych Produktów) - przy prawidłowo wypełnionych poprzednich krokach max. 7 dni po otrzymaniu zwrotu przez Sklep

 

Kiedy zwrot nie zostanie przyjęty?

Istnieje kilka sytuacji, w których Sklep nie przyjmie zwrotu. Są to:

  • przekroczony dopuszczalny termin prawa do zwrotu (10 dni)
  • brak paragonu
  • brak formularza odstąpienia od umowy
  • brak danych umożliwiających identyfikację Klienta
  • nieodpowiednie zabezpieczenie przesyłki skutkujące uszkodzeniem lub zniszczeniem Produktu w drodze do Sklepu
  • ślady użytkowania Produktu i/lub brak oryginalnego opakowania

 

Jak dokonać reklamacji na podstawie Gwarancji?

Jeżeli w którymkolwiek z zakupionych poprzez sklep internetowy E-TRADE Produktów w ciągu okresu Gwarancji ujawni się wada ukryta, można zgłosić do Sklepu reklamcję.

Należy wykonać poniższe czynności:

  • poinformować Sklep drogą mailową lub telefoniczną o zamiarze złożenia reklamacji
  • pobrać formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ, wydrukować i wypełnić czytelnie (najlepiej drukowanymi literami) lub napisać taki sam odręcznie
  • zapakować zwracany Produkt wraz z dowodem zakupu oraz formularzem
  • dostarczyć powyższe rzeczy osobiście do Sklepu lub dobrze zabezpieczyć i nadać przesyłkę najtańszą możliwą opcją Poczty Polskiej
  • czekać na decyzję reklamacyjną - przy prawidłowo wypełnionych poprzednich krokach max. 14 dni po otrzymaniu reklamacji przez Sklep

 

Kiedy reklamacja nie zostanie uznana na korzyść Klienta?

Istnieje kilka sytuacji, w których Sklep nie uzna reklamacji. Są to:

  • przekroczony termin Gwarancji lub okresu powiadomienia Sklepu o wadzie
  • brak dowodu zakupu
  • brak formularza reklamacyjnego
  • brak danych umożliwiających identyfikację Klienta
  • nieodpowiednie zabezpieczenie przesyłki skutkujące uszkodzeniem lub zniszczeniem Produktu w drodze do Sklepu
  • w przypadku reklamacji uszkodzenia lub zniszczenia w transporcie - brak protokołu szkody spisanego z przewoźnikiem podczas odbioru przesyłki (skutkujący brakiem dowodu na powstanie uszkodzenia lub zniszczenia w transporcie, a nie z winy Klienta)

Strona głównaStrona główna