Brak produktów
Kontakt:
tel. +48 606 590 860
tel. (22) 618 40 91
3 minuty od stacji Metro Szwedzka
Punkt odbioru czynny:
pn.-pt. 8:00 - 16:00
sob. nieczynne do odwołania
Światło błyskowe jest bardziej wymagające od światła ciągłego, ale pozwala na znacznie większą elastyczność w zakresie fotografowanych obiektów. Sprawdzi się zarówno przy fotografii produktowej, przy sesjach studyjnych oraz przy plenerowych ujęciach. Zdecydowaną zaletą jest możliwość fotografowania przy zdecydowanie niższych czasach otwarcia mig...
Światło błyskowe jest bardziej wymagające od światła ciągłego, ale pozwala na znacznie większą elastyczność w zakresie fotografowanych obiektów. Sprawdzi się zarówno przy fotografii produktowej, przy sesjach studyjnych oraz przy plenerowych ujęciach. Zdecydowaną zaletą jest możliwość fotografowania przy zdecydowanie niższych czasach otwarcia migawki, dzięki czemu nie musimy montować aparatu na statywie.
To co początkowo odstrasza od stosowania oświetlenia błyskowego jest jego nieprzewidywalność, dopiero po wykonaniu zdjęcia widzimy finalny efekt osiągnięty przy zadanych parametrach aparatu i błysku. Wybór odpowiedniej lampy to przede wszystkim decyzja czy chcemy pracować z lampą studyjną czy lampą reporterską. Jeśli planujemy pracować i fotografować wyłącznie w pomieszczeniu to zdecydowanie bardziej polecanym rozwiązaniem będzie pierwszy wspomniany rodzaj lampy. Zdecydowanie szybciej ładują się po zrealizowanym błysku i dzięki zasilaniu z gniazdka nie będzie konieczności martwienia się o odpowiednią liczbę akumulatorów do zasilania, co miałby miejsce podczas stosowania lampy reporterskiej. Lampy studyjne są także lepiej przystosowane do używania z akcesoriami studyjnymi takimi jak softbox czy beauty dish zarówno dzięki mocowaniom typu bowens czy elinchrom jak i samej budowie palnika. Jeśli jednak planujemy fotografować głównie w plenerze wtedy zdecydowanie bardziej sprawdzą się lampy reporterskie, których niewątpliwymi atutami są niewielkie rozmiary ułatwiające transport w niemal każdej torbie i uniezależnienie od konieczności podłączenia do prądu
Zdecydowanym minusem światła błyskowego jest brak możliwości wykorzystania posiadanych lamp do nagrywania video - warto wziąć to pod uwagę podczas kompletowania sprzętu.
moc: 400 Ws liczba przewodnia: 57 temperatura barwowa: 5500K(±200K) sterowanie lampą modelującą: automatycznie część lub pełna moc regulacja mocy lampy: płynna do 1/32 czas ładowania: <0,3-2s czas błysku: 1/1500s-1/800s wyzwalanie: fotocela, kabel synchronizujący, przycisk TEST czytelny wyświetlacz przewód synchro uchwyt do parasolek
moc: 600 Ws liczba przewodnia: 73 temperatura barwowa: 5500K(±200K) sterowanie lampą modelującą: automatycznie część lub pełna moc regulacja mocy lampy: płynna do 1/32 czas ładowania: <0,3-2s czas błysku: 1/1500s-1/800s wyzwalanie: fotocela, kabel synchronizujący, przycisk TEST czytelny wyświetlacz przewód synchro uchwyt do parasolek
moc: 800 Ws liczba przewodnia: 88 temperatura barwowa: 5500K(±200K) sterowanie lampą modelującą: automatycznie część lub pełna moc regulacja mocy lampy: płynna do 1/32 czas ładowania: <0,3-2s czas błysku: 1/1500s-1/800s wyzwalanie: fotocela, kabel synchronizujący, przycisk TEST czytelny wyświetlacz przewód synchro uchwyt do parasolek
moc: 100W strumień świetlny: 10000lm kąt świecenia: 55° temperatura barwowa: 5700K(±200K) współczynnik odwzorowania barw Ra (CRI): ⩾95 płynna regulacja mocy lampy uchwyt do parasolek certyfikat CE zabezpieczenie termiczne zasilanie: AC 110-220V, 50/60Hz
moc: 60W strumień świetlny: 6000lm kąt świecenia: 55° temperatura barwowa: 5700K(±200K) współczynnik odwzorowania barw Ra (CRI): ⩾95 płynna regulacja mocy lampy uchwyt do parasolek certyfikat CE zabezpieczenie termiczne zasilanie: AC 110-220V, 50/60Hz
Przenośny zestaw oświetleniowy 800Ws extender
Sufitowy system zawieszania lamp PANTOGRAF